Advertise

Thursday, August 19, 2010

Pada suatu hari....

Ada suatu hari, saya sangat boring kerana tiap tiap hari pun main barang yang sama.

So, saya pun pikir pikir macam mana mau memperbaharui permainan saya supaya tak jadi boring.

Jadi saya pun merangkak pergi ke tong yang ada saya punya baju kotor. Sebelum itu, saya tabur taburkan semua permainan saya di merata rata tempat.

My house like Mr. Tornado just finished visiting. Oh..what tornado in Malay already ar... 
Ahhh...puting beliung.

Saya pun ambik semua pakaian kotor keluar and meletaknya di merata rata tempat.

Tengok ada apa apa yang tertinggal.

Kena tangkap dalam action pun masih boleh buat cheeky face.

 Melayang-layang baju kotor untuk menghilangkan bau busuk.


 Selepas mengeluarkan baju baju kotor.......................

saya pun masukkan semua donut donut saya  ke dalam.

Ini untuk menjadikan emak saya gila satu darjah lagi.

Sekian. 

God bless my mom - from superbaby

*How's my BM going on? Noticed that writting in BM is not easy peasy thing anymore. Better write in English next time. Hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...